سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حجاب گوهر در صدف
پیامک های حجاب

عبدالله خلیفه‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: حجاب و عفاف زمینه‌ساز ایجاد امنیت و آرامش خانوادگی است از همین رو استعمار برای فروپاشی کانون خانواده حجاب زنان را هدف قرار داده است.
وی با اشاره به آثار مثبت حجاب و عفاف در حفظ و تحکیم بنیان خانواده، افزود: حجاب و عفاف زمینه‌ساز حفظ و تحکیم بنیان خانواده‌ها است.
این مسئول در زمینه تلاش غرب برای گسترش بدحجابی در جامعه اسلامی، تصریح کرد: غرب برای از بین بردن اسلام و افکار اسلامی سرمایه‌گذاری می‌کند و قصد دارد از طریق ناهنجاری و بی‌بندباری در میان زنان مسلمان جوانان مسلمان را به سوی خود جلب ‌کند.
خلیفه‌زاده با اشاره به اینکه حجاب و پوشش امنیت و آرامش را به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: در پی این امنیت، پیشرفت در تمام ابعاد حاصل می‌شود که دسترسی به این مهم، منافع استعمار و غرب را به مخاطره می‌اندازد.
وی ادامه داد: استعمار و تهاجم فرهنگی برای مبارزه با اسلام، خانواده را هدف قرار داده و در این راستا تلاش می‌کند تا زنان به این باور برسند، برای پذیرفته شدن در جامعه باید ظاهری پرداخته و جذاب داشته باشند.
این مسئول با بیان اینکه حجاب هدف اصلی تشریح احکام در اسلام، قرب به خداوند است که به وسیله تزکیه نفس و تقوا به دست می‌آید، ادامه داد: هرچه حجاب و پوشش ظاهری بیشتر و بهتر باشد این نوع حجاب در تقویت و پرورش روحیه باطنی و درونی عفت، تاثیر بیشتری دارد.
خلیفه‌زاده اذعان داشت: لباس برای زنان مسلمان محدودیت نیست بلکه ارزش محسوب می‌شود تا زن خود را از چشم نامحرم بپوشاند و زنان مسلمان باید حجاب خود را رعایت کنند تا شناخته شوند چرا که با پوشش اسلامی فرق بین زن مسلمان و غیر مسلمان مشخص می‌شود. 


| پنج شنبه 91/10/7 | | 8:15 عصر | | هاجر عسگری |
درباره وب


دانشجوی کارشناسی ارشدمشاوره
کلام شهیدان

سایر امکانات



بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 80618